Weboldalunk használatával jóváhagyja az adatvédelmi nyilatkozatot és a cookie-k használatát, a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
hu
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Mit tudhatok a termék információkról?

A weboldalunkon megtalálható a kínált termékek fotója, és műszaki adatai, tulajdonságai, de kérjük, vegye figyelembe, hogy ezek a termékleírások, képek tájékoztató jellegűek. Pontos információval a termék gyártójának honlapja tud szolgálni, illetve amennyiben kérdése van, keresse üzletünket, vagy ügyfélszolgálatunkat, szakértő munkatársaink segítségére lesznek.

Adataimat hogyan módosíthatom?

Amennyiben a profil adataiban módosítani szeretne, ezt minden további nélkül megteheti a személyes adatok menüpont alatt. Amennyiben a rendelése adatait szeretné módosítani a kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:

06 77 / 787-214 (hétköznapokon: 9-16 óráig)

rendeles.electrics@gmail.com

Hogyan tudom lemondani a rendelést?

Amennyiben Ön rendelte a terméket, de időközben meggondolta magát és már nem tart igényt a termékre, akkor többféleképpen is eljárhat.

Ameddig nem készítjük össze a rendelést, addig a weboldalon a Saját fiókban a Rendeléseim menüpontban lemondhatja a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)

Ha már elindult a rendelése összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudja jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé.

Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsa vissza a csomag átvételét.

Elérhetőségeink: 06 77 / 787-214 (hétköznap 9-16 óra között), rendeles.electrics@gmail.com

Milyen fizetési lehetőségek vannak?

A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül van lehetőség választani.

- készpénzes: személyes átvétel esetén az ügyfélszolgálaton készpénzzel történő fizetési mód

- bankkártyás: személyes átvétel esetén az ügyfélszolgálaton bankkártyával történő fizetési mód

- utánvét: futárszolgálattal történő házhoz szállítás esetén a szállítónál készpénzben vagy bankkártyával történő fizetési mód, a kiállított számla alapján.

- előre utalás: személyes átvétel, illetve házhoz szállítás esetén a termék és a választott kiegészítő szolgáltatások ellenértékének a vállalkozás (Varkio Favorit Kft.) bankszámlaszámára történő előzetes megfizetése számla vagy előlegbekérő alapján. A termékek átvételére, illetve kiszállítására a vételár bankszámlára történő beérkezését követően van lehetőség.

Milyen szállítási lehetőségek és díjak vannak?

Szállítási módok:

1.Személyes átvétel

- helyszíni átvétel: a megrendelt termékek díjmentesen átvehetők a 6120. Kiskunmajsa, Fő utca 88. szám alatti üzletünkben, amely előzetes egyeztetéshez kötött a várakozások elkerülése érdekében.

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelt termékeket kiskunmajsai ügyfélszolgálatunkon (H-6120. Kiskunmajsa, Fő utca 88.) személyesen, vagy az Ön által megjelölt személy vegye át. A megrendelt termék átvételének lehetséges időpontjáról, a termék beérkezését követően automatikus üzenetet küldünk a megadott e-mail címre.

Ügyfélszolgálat címe: H-6120. Kiskunmajsa, Fő utca 88.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási idő:

  • Hétfő-Péntek: 9-16 óráig
  • Szombat: 9-11 óráig

 

2. Házhozszállítás

A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítási módot külön szolgáltatásként van lehetőség megrendelni, amely a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. 

A megrendelt termékek kiszállítását saját flottával vagy futárszolgálattal végezzük. A házhozszállítási szolgáltatás külön díjköteles.

- saját flottás házhoz szállítás: a házhozszállítás saját tehergépjárművel történik Kiskunmajsa (beleértve: Bodoglár, Kígyós, Ágasegyháza dűlő, Tajó településrészeket is), Zsana, Harkakötöny, Tázlár, Szank, Jászszentlászló, Móricgát, Petőfiszállás, Csengele, Kistelek, Kömpöc, Csólyospálos, Üllés településekre

- MPL házhoz szállítás: az 50.000 Ft-ot, illetve 30 kg-ot meg nem haladó csomagokat a Magyar Posta Logistic szállítja házhoz Magyarország területére.

- Kova Trans házhoz szállítás: az 50.000 Ft-ot, illetve 30 kg-ot meghaladó csomagokat a Kova Trans Kft szállítja házhoz Magyarország területére.

Szállítási díjak
- helyszíni átvétel díjmentes a 6120. Kiskunmajsa, Fő utca 88. szám alatt, de előzetes egyeztetéshez kötött.

- saját flottás házhozszállítás díja Kiskunmajsa (beleértve: Bodoglár, Kígyós, Ágasegyháza dűlő, Tajó településrészeket is), Zsana, Harkakötöny, Tázlár, Szank, Jászszentlászló, Móricgát, Petőfiszállás, Csengele, Kistelek, Kömpöc, Csólyospálos, Üllés településekre

                - ingyenes 80.000 Ft vásárlást meghaladó csomagok esetén,

                -2.490 Ft a 80. 000 Ft alatti vásárlások esetén.

- MPL házhoz szállítás díja: 2.490 Ft, amely az 50.000 Ft-ot, illetve 30 kg-ot meg nem haladó csomagok házhoz szállítására vehető igénybe, Magyarország területén.

- Kova Trans házhoz szállítás díja 13.990 Ft, amely az 50.000 Ft-ot, illetve 30 kg-ot meghaladó csomagok házhoz szállítására vehető igénybe, Magyarország területén.

A fenti szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek és tájékoztató jellegűek.

Mikor kapom meg a megrendelt termékemet?

Utánvétes rendelés esetén a futárszolgálat a megrendeléstől számított 3-7 munkanapon belül szállítja ki megrendelését.

Banki előre utalás esetén a vételár bankszámlára történő beérkezését követő 3-7 munkanapon belül szállítja ki megrendelését.

Személyes átvétel esetén meg kell várni az ügyfélszolgálat egyeztetését, a kellemetlenségek és várakozások elkerülése érdekében, általában 2-5 munkanapon belül átvehető a termék.

Vannak azonban olyan időszakai az évnek, amikor a megnövekedett csomagszámok, a futárszolgálatok leterheltsége miatt a kiszállítás ideje ettől hosszabb lehet. Ezekre az időszakokra igyekszünk felhívni a figyelmet a weboldalon is.

Mivel vállalkozásunk nemcsak weboldalt üzemeltet, hanem boltot is fenntart, ezért a készletinformációk tájékoztató jellegűek. Előfordulhat, hogy a rendelés leadásakor a raktáron lévő terméket éppen megvásárolják az üzletben, így azt később tudjuk vagy nem tudjuk küldeni. Ebben az esetben munkatársaink haladéktalanul felveszik Önnel a kapcsolatot, és igyekeznek mindenki számára megfelelő megoldást keresni a helyzetre.

Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a weboldalon közzé tett árak és a helyszíni bolti árak eltérhetnek, ezért ha a weboldalon feltüntetett áron szeretne vásárolni, úgy mindenképpen adja le rendelését webshopunkban.